Sponsorlu Bağlantılar

Kategoriler

Ankara Tandoğan Mobese Kameraları İzle

Sponsorlu Bağlantılar

Ankaradan yayın yapan halka açık mobese kamera sayıları 2 tanedir. Ankara Büyük Şehir Belediyesi tarafından verilen kamera hizmetini sitemiz üzerinden seyredebilirsiniz.Ankara Tandoğan Meydanından İnternete verilmiş olan canlı kamera görüntüleri.

Ankara ilini incelediğimiz zaman başta ulaşım ağı ile tanındığını söyleyebiliriz. Uçak, tren, karayolu gibi ulaşım ağları bölgede oldukça gelişmiştir.

Tabi bunda en büyük etken bölgenin siyasi yönden potansiyeli olmaktadır. Buna rağmen deniz ulaşımı şehirde bulunmamaktadır. Bunun sebebi de bölgenin çevresinde deniz ulaşımını sağlayacak bir denizin bulunmamasıdır. Ankara’nın önemli bölgelerine baktığımızda karşımıza Tandoğan bölgesi gelmektedir. Ankara Tandoğan Mobese Kameraları İzleyerek bölgede olan biteni rahatlıkla fark edebilirsiniz.

İnternette yayınlanan bu mobese görüntüleri canlı olarak bulunmakta ve an an takip edilebilme imkanına sahiptir. Tek yapmanız gereken sitemizde bulunan Ankara Tandoğan Mobese Kamerası konusuna girmek ve görüntüleri takip etmeye başlamak olacaktır.

Mobese, Kamera tam ekran seyretmek için sağ attaki simgeye tıklayınız.

56 Yorum yapılmış               

sedat 3 Ekim 2012 10:00

bışey göremıyomki

ahmet 29 Ekim 2012 12:11

göstermiyo

ramazan 29 Ekim 2012 16:42

böyle bişi yoksa neden internete koyuyorsunuz hocam ayıp ya

halil 9 Kasım 2012 22:30

avusturyadan memleketi izleyelim dedik malesef görüntü yok aýip be olmayan seyi internet sayfasina bari koymayin

furkan 1 Aralık 2012 18:29

hani ya dalga mı geçiyonuz görüntü mörüntü yok

murat 3 Aralık 2012 16:29

saçmalık resmen

ERsoy 6 Aralık 2012 18:35

sayın
yetkılı lutfen duzeltın bu rezıllıgı

mustafa 9 Aralık 2012 14:57

bencede hiç görüntü yok
halil

serkan 10 Aralık 2012 11:58

sayfayı acilen düzeltin… angara mı özledim..

Anonim 12 Aralık 2012 18:14

hayat karan lık

emre baştürk 14 Aralık 2012 21:03

niye görmesin ben kedimi isterim ya göstermiyorserkan nber

iletişim mobil servis 15 Aralık 2012 20:14

Bir sorun çıkmıştır hatamız için özür dileriz.

nizam 20 Aralık 2012 09:21

ne bu ya siteyi beyenmedim

hacı 20 Aralık 2012 20:49

bu ulus ne zaman adam gibi bir şey yapıcak

la 20 Aralık 2012 20:50

ne la bu kamera şakasımı ?

Anonim 21 Aralık 2012 06:14

madem göstermeyeceksiniz neden site kuruldu………..

kerem 22 Aralık 2012 08:54

yarakkkkkkkkkkkkkk
hane kıyamet yok anakaradaa

kerem 22 Aralık 2012 08:55

ankaranın yoları hep taşı o yüzde taş kafalar cnm

hasan 24 Aralık 2012 01:18

ordamısınız arkadaşlar

Anonim 24 Aralık 2012 22:29

burası ankaranın neresı ki

umut 30 Aralık 2012 03:24

sızın yapcagınız hızmet bu kadar ıste sızde suc yok baskanda hata

umut 30 Aralık 2012 03:25

ben vatandas ısem yorumlarımı sılmeyın lutfen GERCEKDen hızmet yapın yada bırakın yapmayın ınsanları kandırmayın

hamza 1 Ocak 2013 16:01

ayıp ya bişe göremiyoruz

göksel 5 Ocak 2013 08:09

Bu ne ya koskoca başkent Ankarada kameraları izleyemiyoruz aylardır.

ync 6 Ocak 2013 20:17

abi bu ışınlama aleti niye çaışmıyo

öo 6 Ocak 2013 20:18

ışınlanacağın yeri iyi seçmelisin

cumhur 7 Ocak 2013 01:34

hani görüntü nerde götçek

angaralı 7 Ocak 2013 06:02

görüntü yok

KÜRŞAT 20 Ocak 2013 18:33

BU NASIL İŞ KOSKOCA ANKARANIN MBS KAMERASI ÇALIŞMIYOR

yasin çiçek 22 Ocak 2013 13:09

vallahada bu nasıl şey

ankaralı yasin çiçek 22 Ocak 2013 13:10

yha bu nasl kamera

Ankara Emniyet Müdürlüğü 4 Şubat 2013 18:13

Sn vatandaşlarımız sistemde sorun çıkmıştır hatalarımızdan dolayı özür dileriz.Anlayışla kerşıladığınız için teşekkür ederiz.

fransa 6 Şubat 2013 07:29

nerde bu devlet nerde bu millet goremiyoruz kardesim

ANGARALI 13 Şubat 2013 13:17

BÜTÜN DÜNYAYI İZLİYORUZ BAŞKENTİMİZ ANGARAYI GÖREMİYORUZ

gökçek 26 Şubat 2013 18:48

büyük şehir bi çalıştırmadı la bu gameraları. İstanbul kadar olamıyor bu melih gökçek

mett 2 Mart 2013 14:08

kamera şakası olsa gerek

irem bozdağ 2 Mart 2013 18:07

ankaramı hosret gideriyorun

yuksel 3 Mart 2013 12:00

buyuk sehir belediyesi kameralarin yayinlarini engelliyor arkadaslar ariza falan yok

Cello 8 Mart 2013 09:51

Görinmiyki heç bişii babao

konak55 24 Mart 2013 20:09

yukarıdaki yorumları okurken:ülkemde ne kadar farklı yorum yapabilecek yetenekli kişiler olduğunu gördüm.Helal olsun ülkemin “yetenekli insanları”na

m coşkun 31 Mart 2013 18:15

oyüzden dolandırıcılar kol geziyor ankaraya***???

Baskent 3 Nisan 2013 00:51

İstambu’lu ızleyebılıorum Agarayı ndn ızleyemıoruz Sacmalıga bak

mustafa 10 Nisan 2013 22:04

kücük bir yer olan ardesen belediyesi kadar olamadi ankara belediyesi yaziklar olsun

TÜRKİYE 15 Nisan 2013 12:05

şuna bak başkentte mobese görüntülenemiyor ayıpp be ayıppp PARA almayı bilirsiniz ama CARTA CURTA

mahmut 26 Nisan 2013 09:12

çok iyi başaşırlar.

öner 26 Nisan 2013 09:13

mobesede canlı izleme çok kötü bir seçim beybiler

murat 2 Mayıs 2013 15:43

merhaba

dogucan 26 Mayıs 2013 17:46

lütfen görünntü kalitesini onaylayın

PURSAKLAR 2 Haziran 2013 20:34

BEYLER BANA ULUS WE AYDINLIK EWLER YOL BİLGİSİ WEREBİLECEK WARMI YOLLAR ACIKMII

hakan 3 Haziran 2013 23:26

ankaradan başken t olsa ne yazar olmasa ne yazar türkiyeden ülke olsa ne yazar olmasa ne yazar peh

melih_gökçek_sana_güle_güle 12 Haziran 2013 15:12

madem mobese var int var niçin yayınlamıyorsunuz

Ahmet 20 Haziran 2013 11:29

noldu ya tam azerbaycandan turkiyeyi maraqla izlemek icin girdim lutfen bunu duzeldin

Ankara Büyükşehir Belediyesi 18 Temmuz 2013 06:46

İletişim mobil servis doğru söylüyor.

şakir 4 Ağustos 2013 15:33

işinize gelince gösteriyorsunuz anlaşılan

mobesekameralar 27 Ağustos 2013 14:59

özür dileriz hata oldu düzeltiliyor

Anonim 5 Temmuz 2014 16:30

bukadar